[Infos 1.0] 2ème mise à jour (b316) de la version expérimentale.

Salutations survivants !

Une deuxième mise à jour (b316) de la version 1.0 expérimentale de 7DaysToDie a eut lieu ce vendredi 12 juillet 2024 et elle est accompagné d’un message :

Vous pouvez également consulter ces informations directement sur Steam : Cliquez ICI

Voir le message original : Cliquez ICI
« Survivants !
Nous modifions/retirons les cartes Pregens existantess avec la prochaine mise à jour de version expérimentale.De nouvelles cartes seront fournies et nommées différemment pour éviter les problèmes accidentels de sauvegarde.
Pour conserver votre progression actuelle, veuillez copier votre Pregen et collez-la dans votre dossier de mondes générés : %APPDATA%\7DaysToDie\GeneratedWorlds
Localisez votre monde existant ici : <Your_Steam_Library_Drive> :\SteamLibrary\steamapps\common\7 Days To Die

Vous pouvez également le trouver via Steam :
1/Faites un clic droit sur le jeu dans Steam
2/Sélection de « Propriétés »
3/Aller dans l’onglet « Fichiers installés »
4/cliquez sur « Parcourir… »
5/Ouvrez le dossier « Datas »
6/Ouvrez le dossier « Worlds »

Nous avons apporté des améliorations significatives à RWG depuis les mondes Pregen originaux pour EXP. Nous voulons que vous profitiez de ces améliorations, mais nous respectons également vos sauvegardes actuelles et souhaitons que vous continuiez à jouer si vous le souhaitez.
Vous pouvez également télécharger les EXP Pregens ici : Lien Google Drive Link
Merci de votre compréhension et de votre coopération!
Reste calme,
The Fun Pimps »
S’agissant d’une traduction, je vous invite à consulter le message original.

Voici le changelog de la mise à jour b316 :

Ajouts :
-rwg_tile_countryresidential_straight_03.
-part_countryresidential_back_lot5 thru lot8.
-Zombie Mutated SFX.
-Ray sample count throttling for contact shadows based on shadow quality setting.
-Inventory UI Audio Throwables
-Inventory UI Audio Wire Tool
-Inventory UI Audio Duct Tape
-Inventory UI Audio Food Items
-Allow switching on Unity Graphics Jobs from the game launcher
-New bear and zombie bear

Modifications :
-Increased graphics High/Ultra presets sharpening setting to 50% and 60% for FSR with Temporal AA scaling it down so they have similar sharpening .
-Removed depth of field graphics setting which was not used
-Messages that don’t come from players will not escape BBcodes (Mods, Server Messages etc.)
-Load EntityClasses.xml on world load again, not program start
-Increased HP on bear and zombie bear
-Zombie dogs, dire wolves, Grace, and bears now drop loot bags
-Grace now harvests for rotting flesh
-Adjusted loot in dropped loot bags
-Improved graphics reflection probe settings for Ultra
-allow respawn on/near backpack/bedroll even if it was removed after the spawn window was shown
-Updated harvest/destroy events on several props to only allow salvage tool disassemble
-Removed liquor boxes from truck bed in survivor_camp_01 to prevent the truck from spawning sideways
-Updated Little Bear to use its own hand item with a shorter range
-Removed unneeded and misspelled tag from armorCommandoOutfit
-Localization updated
-Updated calculation values for mobility penalties on medium and heavy armor
-Removed smallTopAttachments such as reflex sight and 2x scope from rocket launcher
-Quests now allow shared progression but only the first three quests each day count towards tier complete

Corrections :
-RemoveHooks causing null ref on dedicated servers.
-More challenge fixes for permadeath.
-Fixed the ability to get incomplete quest on base_military_01 from bypassing switches
-Fallback shader added in SpeedTreeStandard.shader.
-QA issues with house_old_victorian_03
-Q-A issues with house_old_pyramid_03.
-QA issues apartments_06
-ParticleSystemSpawnRateLimiter added to forge workstation, chemistry station, camp fire, fire barrel, and torches. The emission scaling is now governed by the particles video setting percentage.
-Adjusted AlphaStart of SemiTransGlow material used by SMG and Shotgun turret cones. I also added logic to better balance the transparency between day and night time.
-QA issues addressed in gas_station_03
-cabin_04 texture issue
-pants clipping on store_clothing_02
-Fixed Neck sliding off body for Zombie Yo
-modern_01 SI & texture issues.
-missing paint in house_modern_08
-SI issues in docks_03
-Inventory slot encumbrance not updating until you navigate away the UI and back.
-Pink trees on macOS with Metal renderer
-Turned off ‘custom vertex streams’ of root particle system renderer of p_blockdestroy_earth.
-Performance drop and inventory corruption for impossibly high quality items.
-Death on respawn from damage on ragdoll.
-Sinkhole should not break the hordestone.
-RWG/Navezgane is generating maps with gaps in water. Also fixes decorations not being placed in underwater biome
-Graphics reflections from probe being dull or flickering on rougher surfaces
-Dead zombies still play their pain sounds when hit.
-Vehicle Action Set not being removed when detaching from vehicle (e.g. from death) if the console window is open.
-Display error with Tier Add showing 0
-Purple mountains and trees on M2 Metal renderer
-Fallback shader added to SpeedTree8.shader as some MacOS Metal based systems can’t compile the existing one
-Graphics AA FSR having increased flicker and blurriness from additional AA
-Exploit: Gas Cans in Generator Bank dupe on pick up
-Updated medical healing items to work properly when healing others with Physician perk
-FSR quality changes could take a while for texture sharpening to update
-Quick Swap being updated when switching to the dummy slot (i.e. empty hand)
-Dragndrop equipping doesn’t refresh modded to nonmodded items properly

Sources : Steam | Twitter Officiel

Retrouvez toutes les informations sur la 1.0 sur la page suivante :



————————————————————————————————–

Envie de découvrir ma websérie ?

Je diffuse sur youtube une petite websérie rafraichissante sur notre jeu adoré : 7daystodie

Venez découvrir ma chaîne Youtube en cliquant sur l’image ci dessus et si l’aventure vous plaît, n’hésitez pas à me suivre !!

Publié le 12 juillet 2024 par Mysteris
Étiquettes : ,

Commentaires de '[Infos 1.0] 2ème mise à jour (b316) de la version expérimentale.' (0)

Comments are closed.